Merawat Orang lain dan Dirawat

Beruntunglah mereka yang menyucikan jiwa mereka.

Tuesday, May 29, 2012

Kisah Himpun

Assalamualaikum wbt..

      Alhamdulillah kerana diberi peluang dan ruang untuk terlibat secara langsung untuk Himpun kali ni yang berlangsung di Melaka International Trade Centre (MITC) baru-baru ni. Letih memang letih tp menyeronokkan. Lebih seronok apabila dapat menambah kenalan dengan ikhwah-ikhwah Melaka. To be honest, saya sendiri tak mampu nak ingat nama mereka-mereka semua dalam satu masa. Ambil masa sikit untuk ingat sekali gus.

Malam Pertama

    Dua hari sebelum Himpun, kami berhimpun beramai-ramai kat pejabat ISMA Melaka. Menyiapkan segala keperluan yang diperlukan untuk hari program sebagai contoh menyiapkan bndera, siapkan maskot, buat banner dan lain-lain lagi. Kat bawah ni gambar-gambar sekitar malam tersebut.

IMG_0110

 

IMG_0111

 

IMG_0112

 

Malam Kedua

    Malam kedua kami berkampung pula kat MITC. Kali ni lebih kepada pemasangan banner dan juga set up booth-booth seperti booth pembina, Aman Palestin, dan ISMA.

IMG_0114

 

IMG_0115

 

IMG_0117

Malam tu juga kami diberi sedikit taklimat berkaitan program pada esoknya. Kami diberikan sehelai tshirt dan juga Tag nama (diberikan pada esok paginya) sebagai salah seorang sekretariat Himpun.

IMG_0124

Hari Himpun

    Baically pada hari himpun sama seperti Himpun yang dilakukan sebelum-sebelumnya. Cumanya ada satu perkara menarik yang nak ditunjukkan. =)



Maskot himpun yang comel lake.. =)

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More