Merawat Orang lain dan Dirawat

Beruntunglah mereka yang menyucikan jiwa mereka.

Friday, August 27, 2010

it's sweet 20. Alhamdulillah.

assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah hari nie genap umur aku yang ke 20. namun hari lahir hari nie kelihatan lebih bermakna daripada yang sebelum-sebelumnya. this are the reasons why it will be the sweeetiest memory in my life:

i) hari lahir kali nie jatuh pada hari Jumaat.
ii) Hari lahir kali ni gak jatuh pada waktu aku tengh berpuasa dalam bulan Ramadhan.
iii) dan hari nie gak hari lahir aku jatuh pada peristiwa Nuzul Al-Quran.
iv) hari nie gak aku hanya ada masa seminggu jer tuk siapkan brang2x aku sebelum fly ke Dublin,
Ireland.
v) aku taip dalam blog supaya aku leh bukak post nie dimasa akan datang.

alhamdulillah


Ini sekadar post pendek tuk kali nie. Allhamdulillah kerana masih dipanjangkan umur agar boleh beribadah dengan lebih banyak.

3 comments:

selamat hari lahir akh.
moga dgn dipanjangkan umur ini dapat memberikan kesempatan kdp anta utk terus berjuang memburu redha Allah.

syukran ya akh atas doa yang dipanjatkan. smoga kita senantiasa berada di bawa rahmat-Nya. :)

salam, happy belated birthday!:) semoga selamat semua di ireland ya.take care taw!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More